For fire måneder siden så Kundeservicenytt dagens lys
For fire måneder siden så Kundeservicenytt dagens lys

En fantastisk mottakelse!

For fire måneder siden så Kundeservicenytt dagens lys. Kort oppsummert startet det som et alternativ til konferansen Call Center-dagene 2020, som av korona-årsaker ikke kunne gjennomføres som planlagt. Vi så for oss en digital møteplass for hele kundeservice- og callcenterbransjen, hvor vi skulle kunne presentere det vi egentlig hadde planlagt til konferansen.

Publisert

76 909 sidevisninger og 38 197 brukere!

Gjengen som jobber for Kundeservicenytt
Gjengen som jobber for Kundeservicenytt

Nå ser vi at det kan bli så mye mer. Her kommer det, i tillegg til foredrag, aktuelle artikler og nyheter, stillingsannonser og saker om teknologi. Vi skal dele gode erfaringer, etablere et diskusjonsforum, dere vil få muligheten til å sende inn innlegg selv, og ikke minst vil vi hedre prisvinnere og løfte frem de som har gjort noe bra for bransjen.

Tips redaksjonen!

Den aller mest leste artikkelen på Kundeservicenytt handler om bruken av emojis i kundeservicesammenheng. Den ble til etter innspill fra en av våre faste lesere, og vi tar gjerne imot forslag til temaer og nyheter vi bør presentere.

Kontakt oss på hei@kundeservicenytt.no